Vertonghen: Wij hebben de beste kansen gehad
Ajax Webwinkel
Groot aanbod officiële Ajax artikelen in de webwinkel. Bestel direct bij dé Officiële Ajax Fanshop.
Volg Ajaxupdate.nl op Twitter | 15 september, 2011 | Gepost om 8:35 uur | 594 keer bekeken
Ajax had gisterenavond tegen Lyon de meeste aanspraak op de 3 punten. Dat zei althans verdediger Jan Verthongen. ‘Wij hebben toch de beste kansen gehad.’
Vertonghen zag ook de andere kant van het verhaal. ‘Lyon beschikt over een zeer uitgekookte ploeg. Ze wachten op onze fout en schakelen dan razendsnel om. Uit dat soort situaties hadden zij ook kunnen scoren. Uiteindelijk hebben wij toch te veel fouten gemaakt. Anders had er misschien meer ingezeten.’



